Recenze: Eric Church Sliby Věrnosti Old-School Country-Rockové Hodnoty na ‚Zoufalý‘

A nedávejte na talíř kolem

Lež, lež, cheat cheat

Jed s úsměvem zuby

Oni jen běžet, ty vidlicový jazyky

Populární časopis Rolling Stone

A celý svět je v plamenech.

To může vyzvat pěst-čerpadla z obou stran uličky, a zda si myslíte, že je moudrý nebo poseroutka pohybovat pravděpodobně nebude starat Církev. Jeho hudba se samozřejmě nemusí stavět na stranu a může být pro ni silnější, spojující posluchače ochotné si vymyslet vlastní názor.

Zvažte to při poslechu tohoto LP, Americké songcraft ponořený více než kdy jindy v výstřední tradicionalismus, chlazené ven, reflexní, odmítá podbízet country radio trendy, a další jižní soul-rockový zvuk jeho poslední set, 2015 Mister Špatně. Podívejte se na titulní skladbu zde, nepravděpodobný, ale dokonalý hash raného Jacksona 5 a Stones “ Gimme Shelter.“Je to Kostel, v jeho nejlepší: chytlavé, oduševnělý, a pořádné, s honky-tonk piano, varhany, ruční bubny, twanging kytary a drawling zpěvák vytí v tandemu na měsíc.

„něco z toho“ je o moudrosti. „Monstra“ je také a víra (a jistě, politici, pokud chcete). „Hippie Rádio“ vyvolává Jackson Browne přístup k country hudby, s lstivý kývnutí na Warren Zevon je „Vlkodlaci Londýna“ (produkoval a na které se vztahuje Browne), spolu s „Bílou Svatbu“ a „Lady Marmalade“ — vyvolání sílu hudby, která údajně ve tvaru ho, stejně jako jeho 2012 průlom „Springsteen“ udělal.

“ Jukebox a Bar „a“ solidní “ najdou církev slibující nevrlejší oddanost tradici. Bývalý mumlá o samořiditelných autech uprostřed ikonografie země; ten se rozpadá jako džem mezi Pink Floyd a Allmans, pravidelně se usazují do prohlášení o věrnosti staré školy. V podobném duchu končí svou vlastní značkou svědectví evangelia. „Topící se muž“ je v podstatě směrnice o zavření do prdele každému, kdo zavěsí dobré životní fráze. Protože to, co církev vidí, není hezké ani spravedlivé:

dali Jsme kouř v zásobníku

Dát semeno v zemi

Zatímco Lady Liberty otočí ji zpět